Job Opportunities

We offer fully integrated information resources associated with state-of-the-art technology such as online business information services, marketing research, customer survey, CRM & contact center, risk management & analytic, print & digital media publishing, to help businesses make informed decision, analyzing and managing valued information to achieve the best and most beneficial outcome.

Apply Now : Click here

No. Position Required Qualification View
10 IT Support 1 เพศชาย อายุ 22 – 28 ปี, วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขา  วิทยาศาสตร์คอมพิวเตอร์, เทคโนโลยีสารสนเทศ Detail
9 Project Coordinator 1 เพศชาย หรือ หญิง อายุตั้งแต่ 24 ปีขึ้นไป, วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี, มีประสบการณ์ในด้านการดูแลและบริหารโครงการ อย่างน้อย 2 ปี Detail
8 Training & Quality Assurance Supervisor 1 Bachelor Degree in any field, 2 years’ experience of Training, preferably in a call center or customer service organization. Detail
7 Call Center Supervisor 1 คุณสมบัติ, เพศชาย หรือ หญิง อายุตั้งแต่ 25 ปีขึ้นไป, วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี สาขาวิทยาการคอมพิวเตอร์ คอมพิวเตอร์ธุรกิจ เทคโนโลยีสารสนเทศ หรือสาขาอื่นที่เกี่ยวข้อง Detail
6 Call Center Manager 1 Thai Nationality, Bachelor’s or Master’s degree in Business Administrative or any related field, Minimum 5 years working experience in call center business, Having experience in operation management is very much advantage. Detail
5 Call Center (เจ้าหน้าที่ให้ข้อมูลทางโทรศัพท์) หลายอัตรา เจ้าหน้าที่ให้บริการข้อมูลทางโทรศัพท์ Detail
4 Account Executive 2 At least 1-2 year experiences in Call Center business. Detail
3 Call Center Agent/ Senior Agent (Eng Skill) 5 Good command in English Computer literacy Detail
2 Call Center IT Helpdesk 5 รักงานบริการ มนุษยสัมพันธ์ดี ทัศนคติดี สามารถทำงานภายใต้ความกดดันได้ดีและสามารถควบคุมอารมณ์ได้ดี Detail
1 Call Center Agent/ Senior Agent (Multi Skill) หลายอัตรา  มีประสบการณ์ 0 - 1 ปี ด้านการให้บริการลูกค้าหากมีประสบการณ์ด้านการบริการลูกค้า Call Center จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ Detail